dinsdag 1 april 2008

Het Krukje



Ik moet toegeven, aan mezelf als eerste, aan jullie ook als tweede: Ik ben tot nu toe een waardeloze blogger gebleken! Je eerste gedachten als bijna gedachtenloos aan het blog toevertrouwen? Het lukte me niet. Een prachtig (ok, dat is mijn mening dan ;) plaatje in elkaar frutselen (zeer zorgvuldig en overdacht) is meer mijn stiel. Blijven oefenen toch? Toch wilde ik nog graag iets met iedereen delen... Het krukje!!! Een geniaal draagbaar zitmeubel gespot bij de conferentie in Maastricht! Het idee is gratis, maar voor Ronald moet je bijbetalen :)


2 opmerkingen:

Ronald_van_den_Tol zei

Ik ben er trouwens nog wel door heen gezakt, zie verder de cviblogs waar dit een zeer gewild onderwerp was.
http://www.cviweblog.nl/maastricht/

Anoniem zei

Hé Ronald en Maaike, Ik weet niet of dit blog inmiddels 'gesloten' is, maar ik ontdek het pas nu, dus vandaar de late reactie.
Die krukjes waren bagger. Daar hebben meerdere mensen ons op gewezen. Leuk idee, maar oei wat een anticomfort.
Annemarie, een van de organisatoren van Design4all legt in bijgaand filmpje (dat ik met mijn mobiele telefoon maakte) uit hoe je op zo'n kruk moet gaan zitten.
Alles goed verder daar qua Blackboar en qua Amsterdam?
Groet,
Moniek Verhaaren
van ROC Midden-Brabant,
binnenkort ROC Tilburg