donderdag 27 maart 2008

En toen........................ging het licht uit

In de zevende workshop/presentatieronde ging het licht uit.

De presentaties werden tijdens deze ronde in het donker bij het schijnsel van laptops en noodverlichting, maar zonder beamers voortgezet. In mijn workshop werd behoorlijk interactief toch flink doorgewerkt waren we met Jan Jacobs een eind op weg met de nieuwsberichten uit de toekomst. Deze waren in china opgesteld en keken terug naar de huidige tijd. Helaas kan ik de presentatie van de school van de toekomst nog niet hier linken.

De achtste ronde en de spectaculaire afsluiting, alsmede de bekendmaking van het volgende organiserende ROC (IT Konferentie 2010) werden ons onthouden. Lees de CVIweblog en bekijk het filmpje waarin eea bekend wordtgemaakt. Destroomstoring betrof een groot deel van Maastricht en zou de komende uren niet opgelost zijn. Gelukkig had ik een leuke treinreis met de collega's van het Walraven van Hall. We konden zo nog wat inhoudelijk en organisatorische dingen doornemen mbt ICT Meesters in de klas................

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Jan,

Wat goed dat jullie ook een ROCvAconferentieblog! Wij hebben er ook een: http://rocmb.blogspot.com. Ik heb jullie opgenomen in onze blogrol.
Eigenlijk is dit een soort van 'digitaal gluren bij de buren'. Doe er je voordeel mee, dat gaan wij ook doen.

Over die 'donkere' presentatie van Jan Jacobs plaatste ik op mijn blog en op die van het CVI een berichtje.

Jans presentatie kun je downloaden via: http://www.svdt.org/design4all/ te downloaden.
Mijn stukjes over zijn presentatie vind je bij: www.mosredna.blogspot.com en op http://www.cviweblog.nl/maastricht.
Groet,
Moniek