donderdag 27 maart 2008

Terugkijken en vooruitblikken

De presentaties die ik (mede) verzorgde liepen lekker. De boodschap kwam over, de tijd paste, de zaaltjes waren goed gevuld en de techniek liet ons niet in de steek. Goed dat ik mijn prive-laptop meehad, want de verwachte laptop van de Kennisnet/Grassroots-collega had het begeven. Wat ik nog mis op deze conferentie is de mogelijkheid om overal wireless te kunnen werken. Nu check ik mijn mail en deze weblog onder de trap waar enkele open internetplekken zijn. De contacten tussendoor met andere ROC's, uitgevers e.d. hebben natuurlijk ook betrekking op ICT meesters in de klas 2008. De aanmelding voor woensdag 2 april loopt inmiddels naar de 130 deelnemers, nu de andere locaties op 10 en 11 april nog wat voller en we doen deze IT konferentie in drie mini-conferenties van het ROCvA op onze manier nog eens over.

Geen opmerkingen: